Уникална книга с много конкретни примери, изключително лесна и приятна за четене, въпреки обема си
Издател | Класика и стил |
Преводач | Нели Бодурова |
Брой страници | 792 |
Година на издаване | 2013 |
Корици | твърди |
Език | български |
Тегло | 2797 грама |
Размери | 21x30 |
ISBN | 9789543270842 |
Баркод | 9789543270842 |
Категории | Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги |
Авторите предлагат всичко най-актуално в теорията и практиката на маркетинга. Вграждат маркетинга в новаторска рамка, която го представя като изкуство и наука да се създава стойност за клиентите и да я извлича от тях в замяна.
От "Въведение в маркетинга" ще разберете как стойността за потребителите, нейното създаване и привличане, е двигател на всяка маркетингова стратегия.
Изданието е изградено върху пет важни теми за стойността: създаване на стойност за клиентите, за да бъде привлечена стойност от тях; изграфдане и управление на силни марки, за да бъде създаден актив на марката; измерване и управление на възвращаемостта на маркетинга; използване на нови маркетинг технологии; глобален социалноотговорен маркетинг.
Уникална книга с много конкретни примери, изключително лесна и приятна за четене, въпреки обема си
Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]