Въведение в маркетинга

Автор: Гари Армстронг; Филип Котлър
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 1

Издател Класика и стил
Преводач Нели Бодурова
Брой страници 792
Година на издаване 2013
Корици твърди
Език български
Тегло 2797 грама
Размери 21x30
ISBN 9789543270842
Баркод 9789543270842
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Авторите предлагат всичко най-актуално в теорията и практиката на маркетинга. Вграждат маркетинга в новаторска рамка, която го представя като изкуство и наука да се създава стойност за клиентите и да я извлича от тях в замяна.
От "Въведение в маркетинга" ще разберете как стойността за потребителите, нейното създаване и привличане, е двигател на всяка маркетингова стратегия.
Изданието е изградено върху пет важни теми за стойността: създаване на стойност за клиентите, за да бъде привлечена стойност от тях; изграфдане и управление на силни марки, за да бъде създаден актив на марката; измерване и управление на възвращаемостта на маркетинга; използване на нови маркетинг технологии; глобален социалноотговорен маркетинг.

от радос / дата: 16 май 2014

Уникална книга с много конкретни примери, изключително лесна и приятна за четене, въпреки обема си

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]

Разбрах

Сайтът използва „бисквитки“ (cookies) за предоставяне на услугите в него, за персонализиране на рекламите и за анализ на трафика. Ако останете тук, приемаме, че се съгласявате с употребата на „бисквитки“ (cookies). Прочети