ПР през XXI век: Пътеводител за специалисти по маркетинг

Автор: Томас Л.Харис; Патрисия Т.Уолън
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател Рой Комюникейшън
Брой страници 294
Година на издаване 2009
Корици твърди
Език български
Тегло 572 грама
Размери 24x15
ISBN 9549335127
Баркод 9549335127
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Феноменалният маркетингов успех на толкова разнообразни продукти като iPod на Apple, книгите за Хари Потър, Prius на Toyota, Playstation 2 на Sony, филмите "Междузвездни войни", ботокса и виаграта имаше едно общо нещо. Те всички бяха ръководени от Пъблик Рилейшънс. Рекламата беше използвана по-късно, но само за да поддържа марките, които ПР направи успешни. След като чрез традиционната реклама вече не може да се постигне предишната ефективност, специалистите по маркетинг се обръщат към ПР, за да създадат интерес към продуктите си. През 21 век, ПР е приел съществена роля в маркетинга на стоки и услуги, институции и индивиди, правителства и неправителствени организации. Маркетинговият ПР се движи към етап на стремглаво развитие, защото компаниите все повече осъзнават, че масовата реклама, особено радио и телевизионната, е твърде скъпа и неефективна. Тази книга доставя инструментите, които ще помогнат на маркетинговите специалисти в правенето на успешни стратегии и тактики, в ефективното привличане вниманието на целевите публики, в комуникирането на предимствата на продуктите, в мотивирането на потребителите и в подобряването на кампаниите, насочени към бизнес клиентите.

Автори на книгата са Томас Л. Харис и Патрисия Т. Уолън. Томас Л. Харис вече е познат на българския пазар с книгата си "Добавената стойност на Пъблик Рилейшънс".

Ключови думи: маркетинг, пр

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]

Наименованието „маркетингов пъблик рилейшънс” се появява още през 80-те години на миналия век и  процесът, който то определя, е свързан с използването на ПР техники и стратегии, изграждащи стъпките по най-прекия път към постигането на маркетинговите цели – като  основно се набляга на създаването на по-добра информираност, по-трайни взаимоотношения с потребителите, търговските марки и компаниите, които стоят зад тях.

За оцеляването на всеки продукт в конкурентния и динамичен свят на световния пазар днес е нужно повече от ефективен маркетинг – до това заключение са стигнали специалистите, споделили опита си на страниците на настоящата книга. За да се радваме на успешност и възходящо развитие на продажбите, трябва да усвоим иновативните стратегии на ПР, които правят бизнеса ни прогресивен в съвременната реалност!

Мария Григорова, Хеликон Пловдив - Център

Разбрах

Сайтът използва „бисквитки“ (cookies) за предоставяне на услугите в него, за персонализиране на рекламите и за анализ на трафика. Ако останете тук, приемаме, че се съгласявате с употребата на „бисквитки“ (cookies). Прочети