Наистина една от класическите книги.
Издател | Изток-Запад |
Преводач | Христина Буюклиева |
Брой страници | 506 |
Година на издаване | 2018 |
Корици | твърди |
Език | български |
Тегло | 605 грама |
Размери | 21x13 |
ISBN | 9543211515 |
Баркод | 9543211515 |
Категории | Приложна психология, Книги |
Робърт Чалдини е най-цитираният съвременен социален психолог в света, а е написал само и единствено тази книга (определяна вече като класика). Как е възможно това? Тя наистина е най-информативната и увлекателна книга, написана някога, за влиянието на хората един върху друг, подкупваща читателя с лекия, достъпен стил и ефектно, като в криминален роман поднасяне на материала, а същевременно си остава строго научен труд, в който се анализират механизмите на мотивацията, усвояването на информацията и вземането на решения. Но обяснението на нейния успех следва да се търси другаде - в огромната практическа значимост на разкритите в нея принципи (затова и въз основа на нея са написани десетки други книги).
Всеки ден всеки от нас е в ролята на убеждаващ някого да вземе някакво решение (в личния живот или в професионалната си дейност) или сам е подложен на опити да му бъде оказано влияние - атакуват ни не само с телевизионни реклами или презентации в дома ни, ами буквално на всеки ъгъл някой невинно ни подава листче, картичка и се стреми да облекчи портфейла ни. Хората, които го правят, може и да не са чели точно тази книга, но са обучени да използват описаните в нея механизми. Жертвите им обаче обикновено не само не ги знаят, но дори и не ги подозират. Затова авторът непрекъснато ни учи как да се защитаваме от тези манипулации.
Разбира се, милионният й тираж не се дължи само на това - тя може да се ползва и като настолна книга от използващите чуждите несъзнавани реакции за свои цели, с подробно описаните в нея шест основни механизма, които карат човека да действа като автомат, без да мисли.
Оттук и огромната й значимост за бизнеса - навсякъде където трябва да се продават стоки или застраховки, да се убеждават клиенти, да се водят преговори, да се разработват рекламни или PR-кампании, маркетингови стратегии и т. н.
Не на последно място тя си остава и най-важната книга по психология на убеждаването, съответно едно от най-добрите учебни помагала (с петнайсет преиздания) по социална психология, конфликтология и мениджмънт.
Ключови думи: Книги, които ще те променят, ТОП 121 Нехудожествена литература 2020
Наистина една от класическите книги.
Не случайно си избрал името 'Караджа'..
Една от най-добрите книги в сферата
Офф, много лоши спомени от тази книга - караха ни да я четем от университета. По никакъв начин не промеми нито държанието, нито мисленето ми...пари, хвърлени на вятъра.
Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]