Управление на връзките с клиентите при електронния бизнес

Автор: Диана Величкова

Коментари: 0

Издател Кота-АД-Стара-Загора
Брой страници 128
Година на издаване 2007
Корици меки
Език български
Тегло 257 грама
Размери 23x16
ISBN 9789543052004
Баркод 9789543052004
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Монографията цели да привлече вниманието на българските предприемачи върху радикално новите възможности, които глобалната мрежа предоставя за ефективен маркетинг. Написах я ръководена от мисълта на Ф, Котльр, че целта на маркетинга е да предлага винаги подобри решения за създаване на стойност и така да доставя по-висок стандарт на живот на цялото общество. Затова на първо място монографията е ориентирана към всички български предприемачи, които искат да навлязат, да завоюват и да отстояват пазарни позици във виртуалното пазарно стопанство. Те ще имат успешен електронен бизнес само ако преосмислят своите стратегии и тактики, така че да интегрират в тях нови иновативни начини за задоволяване на променящите се нужди на потребителите в ерата на информационното общество. Стремяла съм се в монографията изложените основни теоретични постановки да илюстрирам с успешни практики, преди всико на български организации, базирали вече бизнеса си в Интернет,
Монографията може да се използва и като учебно пособие в помощ на предподавателите и студентите, при изучаването на учебната дисциплина "Маркетинг" или при изучаването на учебната дисциплина "Електронен маркетинг", която във все повече Университети в страната се налага като отделна учебна дисциплина.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg