Пъблик рилейшънс в пъзела на интегрираните комуникации

Автор: Колектив

Коментари: 0

Издател Нов-български-университет
Брой страници 188
Година на издаване 2004
Корици меки
Език български
Тегло 300 грама
Размери 0x0
ISBN 9545352876
Баркод 9545352876
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Интеграцията.
Нека я разгледаме и в профил, и в анфас.
Нека даже да я поразголим.
И нека, в стремежа си да насочим прожектора към всеки един елемент от пъзела, не се поддаваме на изкушението да омаловажим или обожествим някои от тях.
Нека дискутираме, припомняйки се, че терминът “Интегрирани комуникации” се появява в началото на 90-те години на миналия век очевидно с мисията да обедини Public Relations, маркетинга и рекламата около общата им кауза: ефективната комуникация.
Нека отговорим на въпроса какви са предизвикателствата пред Public Relations и избегнем с усмивка субективните заключения за тиражиран негов залез или възход.
Нека бъдем едни от първите, които обръщат внимание на все по-налагащата се – и в българската практика – идея за комуникационна синергия.
Всъщност цялата идея за интеграция на комуникациите се съдържа в думата “синергия”, чиято есенция – най-простичко казано – се състои в следното: различните послания, когато са последователни и координирани, кумулират комуникационна енергия и оказват много по-голямо влияние, отколкото всяко едно индивидуално послание може да генерира само. Нещо като 2+2=5. Точно това в крайна сметка доказва колко непрофесионално е издигането в култ или принизяването на някоя от комуникациите.
Лора Сивова

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]