11 неизменни закона на Интернет брендинга

Автор: Ал Рийс, Лаура Рийс

Коментари: 0

Издател Класика-и-стил
Брой страници 176
Година на издаване 2001
Корици твърди
Език български
Тегло 340 грама
Размери 22x14
ISBN 9549964140
Баркод 9549964140
Категории Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги

Интернет - откритието на петото десетилетие, ще се окаже най-важното - откритието, което ще промени животът ни повече, отколкото останалите четири.
И промените са още в началото си. Важното в случая е, че Интернет ще промени вашия бизнес дори и да нямате уебсайт, бизнесът ви да не е по Интернет и вашата стока или услуга никога да не бъде продавана или рекламирана в киберпространството.
Така че затегнете коланите! Това е ерата на Интернет и бъдещето принадлежи на тези, които най-добре успеят да изградят своите търговски марки в Мрежата.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg

В днешно време за бизнеса интернет пространството не е лукс, а средство за постигане на целите, особено когато става въпрос за налагане на търговската марка на пазара.

Разбира се, това не означава, че традиционните форми на търговски отношения ще бъдат заменени. Доверието е много важна част от бизнеса, то е най-сигурният начин да се изградят дългосрочни връзки с потребителите и в онлайн обителта. За много компании интернет мрежата осигурява достъпност на продукта, както и вариации на услугата. В интернет се запознаваме с нов и различен брендинг.

Действайте или се откажете!

Настоящата книга ясно представя 11-те абсолютни и неизменни закона в сложното изкуство наречено брендинг. Запознайте се с тях и ако поемете риска да ги нарушите – нека бъде на ваша отговорност и с перспективата да се завърнете към тях след по-дълбоко осмисляне.


Мария Григорова, Хеликон Пловдив - Център