Навигатор за бизнес модели. Стратегиите зад най-успешните компании (lторо издание)

Автор: Оливър Гасман; Каролин Франкенбергер; Микаела Шудури

Коментари: 0

Издател Алекссофт
Преводач Ирена Бокова; Валентина Ганева-Райчева
Брой страници 538
Година на издаване 2021
Корици меки
Език български
Тегло 699 грама
Размери 147x21
ISBN 9789546564153
Баркод 9789546564153
Категории Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги

Силният бизнес модел е основата на успеха. Прекалено често, обаче, не успяваме да се адаптираме и стоим вкопчени в стари бизнес модели, които вече не носят необходимите ни резултати.

Открийте идеята за иновацията на бизнес модела - от структуриране на процеса по иновацията на бизнес модела на компания до насърчаване на мисленето извън установените рамки. С автори експерти, "Навигатор за бизнес модели" обединява учебни проучвания с доказателства за силно практично действие, позволявайки ви да усвоите трансформацията и да изведете бизнеса си до успех.

Това ново издание надгражда върху добре известната методология на първото, за да ви позволи да разработвате, тествате и прилагате нови бизнес модели във вашата индустрия.

Навигаторът за бизнес модели ще ви помогне да си отговорите на следните въпроси:

Какво е бизнес модел?
Защо трябва да обновявам моя бизнес модел?
Как да приспособя алтернативни бизнес модели така, че да отговарят на моя бизнес?
Как мога да използвам най-успешните модели за собствения ми бизнес и да подсиля конкурентноспособността си?
Как да прокарам и подхранвам иновацията и промяната в моя бизнес?


Сега обновена с още повече примери и методи, като:

подробен преглед на това как да тествате и валидирате вашия нов бизнес модел;
още случаи и примери с компании от различни индустрии;
пет нови схеми на бизнес модели;
обновена рамка за навигатора за бизнес модели.

"Навигатор за бизнес модели" е задължително четиво за всеки мениджър. Това е най-обширният наръчник за иновацията на бизнес модела."

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]