Издател | Авангард-Прима |
Брой страници | 272 |
Година на издаване | 2019 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 347 грама |
Размери | 14x20 |
ISBN | 9786192393106 |
Баркод | 9786192393106 |
Категории | Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги |
Изданието се финансира от магистърска програма „Дигитален Маркетинг”. Книгата е предназначена за практическа работа на учащи се в областта на дисциплините „Дигитален маркетинг“ и „Стратегическо планиране на дигиталния маркетинг“. Авторите са си поставили две основни задачи: да създадат интерес у студентите към изучаването на дигиталния маркетинг и да очертаят рамката на основните аналитични инструменти, полезни в практиката.
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]