Глобално предприемачество и маркетинг. Казуси (12 преуспяващи български фирми)

Автор: Съставител Невяна Кръстева

Коментари: 0

Издател Авангард-Прима
Брой страници 134
Година на издаване 2017
Корици меки
Език български
Тегло 185 грама
Размери 14x20
ISBN 9786191607969
Баркод 9786191607969
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

В настоящия сборник студентите от четвърти курс на специалност "Стопанско управление" на СУ "Св. Климент Охридски" представят свои статии, посветени на проучвания на успешни практики на български фирми в международния им маркетинг на чужди пазари. Обект на изследване са малки фирми от секторите на здравословното хранене, фармацевтичния сектор, строителството, ИТ сектора и машиностроенето и др. Методите на изследване са преди всичко кабинетни и лични интервюта с представители на компаниите. Целта на сборника е да насърчи българските предприемачи в усилията им да развият дейността си и да излезат успешно на глобалния пазар чрез средствата на маркетинга.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg