Как да направим машина за пари на много нива. Науката за мрежовия маркетинг

Автор: Ранди Гейдж

Коментари: 1

Издател Анхира
Брой страници 280
Година на издаване 2010
Корици меки
Език български
Тегло 219 грама
Размери 13x20
ISBN 9789549882902
Баркод 9789549882902
Категории Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги

B тaзи eпoxaлнa книгa свeтoвнo извeстният eкспepт Рaнди Гeйдж paзкpивa кaк с пoмoщтa нa мpeжoвия мapкeтинг дa си oсигуpитe пoстoянeн пpитoк нa пapи (пaсивни дoxoди) и дa пoстигнeтe пълнa финaнсoвa свoбoдa. Пoдpoбнo, яснo, тoчнo, paзбpaнo и бeз paздувки Рaнди пoкaзвa кaк дa успeeтe в тoзи изумитeлeн бизнeс.

Ключови думи: Как да ...

от Вайлът Спейс / дата: 19 фев 2014

За онези, които се интересуват от мрежовия маркетинг - тази книга е много изчерпателна и мисля, че може да бъде отличен наръчник за начинаещи (а и не само). Много добре написана, чете се бързо. Хареса ми това, че не е като онези книги, в които все нещо се загатва, но не става ясно какво точно. Тук Ранди Гейдж пише ясно и точно, като по учебник :)

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg

Робърт Кийосаки нарича мрежовия маркетинг ''Бизнесът на 21 век'' и написва книга с такова заглавие, но Ранди Гейдж...


Ранди Гейдж е един от най-успелите хора единствено чрез мултилевъл-маркетинг индустрията. В ''Как да направим машина за пари на много нива'' той ракрива тайните на този бизнес като споделя опита и наблюденията си. Ранди ни учи на ''науката за мрежовия маркетинг'', както я нарича.


Как да успеете и вие в този нов тип бизнес? Учете се от успелите.

Владимир Тодоров, Хеликон София - Витоша

Ранди Гейдж е роден на 6 април 1959 г. в Медисън, щат Уисконсин, САЩ. Уникален и безспорен специалист в областта на развитието на човешкия потенциал, просперитета и успеха, всепризнат гуру на мрежовия маркетинг. Книгите му са преведени на 20 езика и продадени в над 10 млн. тираж. Сега той е мултимилионер, но не винаги е било така. Като всеки млад човек започвал различни видове бизнес, последният бил ресторантьорски. Но и той завършил с пълен крах. Ранди продава ресторанта си, разплаща се с част от кредитори и данъчни и пак остава с дълг от 50 хил. долара. От тази на пръв поглед безизходна позиция той започва своя път към успеха, надмогвайки своите съмнения, страхове, заблуди.