Защо мъжете искат секс, а жените се нуждаят от любов

Автор: Алън и Барбара Пийз

Коментари: 0

Издател Сиела
Брой страници 312
Година на издаване 2010
Корици меки
Език български
Тегло 398 грама
Размери 0x0
ISBN 9789542806769
Баркод 9789542806769
Категории Приложна психология, Книги

Ще ви кажем с думи прости

Авторите на бестселърите Войната за вдигнатия капак на тоалетната чиния, Защо мъжете лъжат, а жените плачат, Най-новата книга за езика на тялото, Защо мъжете вършат нещата едно по едно, а жените не спират да говорят, Подходящи ли сте един за друг, Въпроси и отговори, са написали нова книга – практична, хумористична и полезна. Тя е за хора (не)женени, (не)омъжени, разведени или без партньори, които искат да разберат какво всъщност искат мъжете и жените от секса и любовта и как да намерят подходящия партньор, след като са успели да се отърват от неподходящия?

Ключови думи: Любов

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg

Дали мъжете искат само секс, а жените само любов? Отговорът изглежда много елементарен, ако не сте чели поредната книга на дуета Алън и Барбара Пийз. С много хумор, живи и оригинални примери авторите дискутират вечните проблеми между мъжа и жената. Това е един наръчник за тези, които се двуумят какво иска партьорът им. Дали чувствата са по-силни от сексуалното желание, или е обратното?  Доколко волята определя дълголетието на една връзка? Кога и къде желанията на двата пола се срещат? Какво е да си сам и как да си намериш партньор?
Според авторите езикът на тялото е достатъчно красноречив стига да можем да разчетем посланията на очите, ръцете, жеста...

Теодора Накова - Хеликон Пловдив

Алън и Барбара Пийз са една от най-успешните двойки писатели в бизнеса. Написали са общо осемнайсет бестселъра – включително десет, които се нареждат на първо място – и организират семинари в до трийсет страни всяка година. Книгите им се продават в над сто страни, преведени са на петдесет и пет езика и са продали над двайсет и седем милиона копия. Те редовно се появяват пред медиите по цял свят и работата им е предмет на девет телевизионни сериала, четири театрални постановки и хитов филм, които са привлекли публика от над сто милиона.
Фирмата им „Пийз Интършешънъл” ООД включва видео филми, курсове за обучение и семинари за бизнеса и правителствени лица по цял свят. Ежемесечната им колонка, посветена на взаимоотношенията ,се чете от над двайсет милиона човека в двайсет и пет страни.