Пъблик Рилейшънс. Книга за това, което не може да се купи, а трябва да се спечели

Автор: Соня Алексиева

Коментари: 2

Издател Нов-български-университет
Брой страници 312
Година на издаване 2008
Корици меки
Език български
Тегло 390 грама
Размери 21x14.5
ISBN 9789545355165
Баркод 9789545355165
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

В книгата е представена накратко същността на науката и професията пъблик рилейшънс, част от нейната история и развитие в България. Заедно с авторската позиция по темата са съпоставени гледните точки на десетки водещи чуждестранни и български изследователи, учени и РR практици по най-важните въпроси на връзките с обществеността. Чрез конкретни казуси, кампании и случаи от практиката се отговоря на въпроса: какво е "това, което не може да се купи, а трябва да се спечели"...

от Вегетка / дата: 07 окт 2011

Не ви съветвам - въздух под налягане.

от Vegetka / дата: 07 окт 2011

Не ви съветвам- въздух под налягане.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg

Днес, в нашето индустриално общество  все повече се налага както на големите корпорации, така и на отделните индивиди да осъществяват коректни взаимоотношения помежду си, базирани на  взаимно доверие и уважение,. Тук се появява и ролята на специалистите по връзки с обществеността.  Част от техните задачи са свързани с етичното боравене с информация, предоставяна от и на обществото, системно проучване на потребителските интереси и своевремена адаптация към пазарната ситуация.

Доц. д-р Соня Алексиева чете лекции в департамента по “Икономика и бизнес администрация” на Нов български университет. В “Пъблик рилейшънс. Книга за това, което не може да се купи, а трябва да се спечели” преподавателката представя на читателите си фундаментални моменти от същността, зараждането, развитието и бъдещите хоризонти на професията PR. Книгата е полезно четиво, служещо за учебник на студентите по PR и съветник за интересуващите от нови подходи за успешен бизнес.

Зорница Замфирова, Хеликон Благоевград

Соня Алексиева е пресаташе на Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация (БХРА) от 1595 г. Тя е PR консултант с дългогодишен опит в областта на връзките с обществеността, с тясна специализация пъблик рилейшънс в туризма. Завършила е журналистика в СУ \"Св. Климент Охридски” и следдипломни Квалификации по \"Пъблик рилейшънс и реклама\" и \"Мениджмънт на туристическия бизнес\". Има 15-годишен журналистически стаж.
Автор е на книгите \"Животът до моето рамо\" (В съавторство); \"Изящните престъпления\"; \"Човекът, който създаде \"Етъра\" - книга за Лазар Донков\". Има стотици публикации в специализирания и научна печат по проблемите на частния туризъм, пъблик рилейшънс и бизнескомуникациите.
Д-р Соня Алексиева е хоноруван преподавател по пъблик рилейшънс в НБУ, СУ \"С6. Климент Охридски\", НСС и др. като PR експерт по туризма е участвала в редица български и международни проекти, семинари и конференции. Дългогодишен член на Националната комисия за реклама при Министерството на икономиката.
Член е на Международната организация на журналистите и писателите по туризма (FIJET) и на българската й секция АБУЖЕТ. Член е на Международната асоциация по пъблик рилейшънс (IPRA). Член е на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). Член е на УС на БХРА.