Маркетинг в търговията и международния бизнес

Автор: Kai Meyer

Коментари: 0

Издател Нова-звезда
Брой страници 78
Година на издаване 2008
Корици меки
Език български
Тегло 120 грама
Размери 23.5x16.5
ISBN
Баркод
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Хартиено издание

Наличност: ДА
Доставка: 3 дни

Цена: 6.00 лв.

Сборникът съдържа статии от Богомил Андонов, Дияна Найденова и Венко Шишков. Статиите са фокусирани главно върху следните теми:
- Европейски съюз: - политика, еврофондове, програми за развитие
- Единен пазар и обща търговска политика на ЕС
- Наръсчаване на българския експорт
- Осигуряване на безопасността на храните в производството и търговията...

Предназначен е за постигане на професионализъм в работата на ръководителите и специалистите в областта на икономиката, както и за квалификацията на участниците в различни форми на обучение, включително семинари и самоподготовка.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg