Убеждаване. Изкуството да постигаме това, което искаме

Автор: Дейв Лакани

Коментари: 0

Издател Анхира
Брой страници 260
Година на издаване 2008
Корици меки
Език български
Тегло 195 грама
Размери 20x13
ISBN 9789549882667
Баркод 9789549882667
Категории Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги

Дейв Лакани е президент на Bold approach, Inc, консултантска фирма за ускоряване на бизнеса. Той е успяващ предприемач и популярен лектор в области като убеждаване, въздействие, продажби, маркетинг, бързо реализиране на идеите и ускоряване на бизнеса. Дейв е винаги наясно с последните средства за достигане до потенциалните клиенти и тяхното убеждаване.

Знаете ли, че в повечето случаи изходът от убеждаването се определя преди да сте произнесли дори една дума?
Може би знаете да продавате, но замисляли ли сте се как да убеждавате? Експертът по убеждаване Д. Лакани дава лесни за изпълнение стъпки, които ще ви научат да убеждавате и да разберете биологията и психологията зад убеждаването.
Убеждаването е ключ към успеха в продажбите, маркетинга и преговорите. Макар че книгата акцентира върху бизнеса, същите принципи на убеждаване могат да бъдат приложени и в личния живот.
Лакани прокарва дебела разделителна линия между убеждаване и манипулация, наблягайки върху основната разлика помежду им. Истинското убеждаване се базира върху истината, почтеността и умението да задоволим очакванията на хората, които се опитваме да убедим. То е като танц между вас и човека, когото убеждавате.

Лакани ви учи на стъпките в този деликатен танц, показвайки как да прилагате доказалите се принципи на убеждаване в практиката. Вътре ще намерите:
• Карта на процеса на убеждаване, от началото до края;
• Инструменти за убеждаване и как да ги използваме;
• Седемнайсет тактики за незабавно убеждаване;
• Шест принципа на убеждаването;
• Как да станем експерти в убеждаването само за 30 дни;
• Лесни тактики за убеждаване, които ще използвате всеки ден.

Авторът привежда неопровержими научни факти, цитира бележити учени невролози и психолози, както и професионалисти в областта на въздействането върху други хора. Дадени са примери за убеждаване при продажби, реклами, преговори и лични отношения. Процеса на убеждаване е разделен на малки, лесни стъпки.
Искате да използвате Интернет, блогове, телесеминари или подкастинг? Научете точно как посланието ви да стигне до хората и да се открои от безбройните електронни послания, които ги заливат в наши дни!
Ако вече използвате някои техники за убеждаване, тази книга ще ви помогне да увеличите умението си да убеждавате, като овладеете още много стратегии и тактики, които ефективно преодоляват всяка ненужна съпротива. Така ще можете да убеждавате хората (вкл. потенциалните си клиенти) да приемат с готовност предложенията ви и ще увеличите шансовете си да постигате резултатите, които желаете.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg