Реклама for Dummies

Автор: Гари Р. Дал

Коментари: 0

Издател AlexSoft
Брой страници 320
Година на издаване 2007
Корици меки
Език български
Тегло 395 грама
Размери 23.5x15.5
ISBN 954561649
Баркод 954561649
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Забавен и лесен начин за създаване на ефективна реклама и увеличаване на печалбата

Трябва да разработите силна, запомняща се рекламна кампания? Този практически наръчник ви дава поглед отблизо върху създаването на реклами за всякакви медии, които привличат вниманието и дават резултат - като се започне от електронните медии и печата и се стигне до радиото, телевизията и външната реклама. Ще разберете как да предадете силно и последователно послание и кога трябва (или не трябва) да спестявате от разходите.

Открийте как да:
- Си съставите реалистичен рекламен бюджет.
- Дефинирате и предадете своето послание.
- Идентифицирате и да се насочите към своята целева аудитория.
- Създавате страхотни реклами за всякакви медии.
- Създадете емоционална връзка.
- Използвате ефективно термините в рекламата.

За автора:
Гари Дал е автор на реклами, който е носител на множество награди, а също така е творчески директор и собственик на рекламна агенция в Силициевата долина в щата Калифорния. Той е и създателят на сензационното камъче-любимец.

Ключови думи: Умен маркетинг

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg