Маркетинг и поведение на потребителите

Автор: Невяна Кръстева

Коментари: 0

Издател Авангард-Прима
Брой страници 376
Година на издаване 2007
Корици меки
Език български
Тегло 487 грама
Размери 20x14
ISBN
Баркод
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Книгата "Маркетинг и поведение на потребителите" изследва последователно основите на маркетинговата теория, същността на маркетинговата обкръжаваща среда и маркетинговите проучвания. Разглеждат се основните характеристики на класическия маркетингов микс. Особено внимание е отделено на интегрираните маркетингови комуникации. Изложени са принципите и характеристиките на поведението на потребителите. Книгата е предназначена за широк кръг читатели - студенти, хора от бизнеса, търговци, които искат да задълбочат познанията си в областта.

The book ,,Marketing and Consumer Behaviour" is consequently studying the basics of marketing theory, the core of marketing environment and marketing research. Basic characteristics of the classical marketing mix are viewed. Subject of special attention are the integrated marketing communications. The principles and stages of consumer behaviour are focused. The book is aimed to a broad readers audience - students, businessmen and salesmen, which would like to deepen their know/edge in the area of interest.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]

Доц. Д-р по ик. Невяна Кръстева е члена Американската маркетингова асоциация и на Европейския съвет по мениджмънт. Доцент е по маркетинг и международен бизнес в СУ "Св. Климент Охридски" и в Нов български университет. Има издадени монографии, учебници и статии. Специализирала е в Русия, Австрия, Гърция, Дания, Япония, Израел и Унгария.