Методика на литературното образование в 1-4. клас

Автор: Нели Иванова

Коментари: 0

Издател Гея-Либрис
Брой страници 224
Година на издаване 2005
Корици меки
Език български
Тегло 205 грама
Размери 21x14
ISBN 9543000611
Баркод 9543000611
Категории Методи и лечение, Медицина за всеки, Книги

Описва се концептуален модел на литературно образование в 1-4. клас:
- характерните жанрови особености на най-широко застъпените в
учебното съдържание по литература в 1- 4. клас видове;
- своеобразието на читателското възприемане на тези литературни
творби в начална училищна възраст;
- съдържанието и системата на изучаване на фолклорни и литературни
произведения съобразно жанровата им специфика;
- методически похвати за изучаването на творбите в съответствие с
учебното съдържание и очакваните резултати от обучението, предвидени
в новите учебни програми;
- характерното за организацията и методиката на различните видове уроци по литература на началния етап на образование.

Книгата е предназначена за начални учители, студенти от педагогическите специалности - бакалавърска и магистърска програма, специализанти, докторанти, експерти по начално образование, преподаватели във ВУЗ, методици, изследователи на проблемите на литературното образование.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg

Доц. д-р Нели Иванова е преподавател в СУ "Св. Кл. Охридски" от 1986 г. До 2000 г. преподава в ДИУУ и се занимава с проблемите на следдипломната квалификация на началните учители. От 2000 г. е преподавател във ФП, катедра "Дидактика", по методика на обучението по български език и литература в началния етап на образование.

Научните й изследвания са свързани с проблемите на възприемането и осмислянето на художествен текст на началния етап на образование, с методическия подход на учителя към изучаваната в урока по литература фолклорна или авторска литературна творба.