Създаване на корпоративна репутация: идентичност, имидж и представяне

Автор: Греъм Доулинг

Коментари: 0

Издател Рой-Комюникейшън
Брой страници 330
Година на издаване 2005
Корици твърди
Език български
Тегло 693 грама
Размери 24x16
ISBN 954905019X
Баркод 954905019X
Категории Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги

Корпоративната репутация е много ценен стратегически актив за всяка компания.
Изхождайки от своя над 15-годишен опит в академичните изследвания, обучителните семинари и консултантска практика, Греъм Доулинг предлага начини за подобряване на корпоративната репутация сред различните заинтересовани публики на организацията. Но освен всичко това, Греъм Доулинг предлага и начини за избягване на най-често срещаните капани, в които могат да попаднат неподготвените мениджъри, които искат да подобрят репутацията на организацията.

Ключови думи: Промо -20%

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg