Убеждаване и влияние

Автор: Чавдар Христов
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател Сиела
Брой страници 204
Година на издаване 2008
Корици меки
Език български
Тегло 330 грама
Размери 23x17
ISBN 9789542802440
Баркод 9789542802440
Категории Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги

"Убеждаване и влияние" не е книга за всеки. Тя е за тези, които искат да си отговорят на въпросите - защо хората се поддават на убеждаване, кой им въздейства и по какъв начин. Тя е за тези, които искат да се противопоставят на користта в манипулативното влияние и да бъдат различни. Тя е за тези, които искат да убеждават ефективно останалите, за да постигнат съгласие и подкрепа на значими обществени проекти. Тя е за тези, които искат да знаят как ги убеждават медиите, пропагандата, рекламата и връзки с обществеността. Тя е за студенти, журналисти, специалисти по реклама и връзки с обществеността, мениджъри, политици и за всички образовани хора, които искат да бъдат в крак със съвремието.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]