Photoshop 5.5 3D Текстури: Ефекти и Дизайн

Автор: Джефри Смит

Коментари: 0

Издател СофтПрес
Брой страници 366
Година на издаване 2000
Корици твърди
Език български
Тегло 800 грама
Размери 24x17.5
ISBN 9546850993
Баркод 9546850993
Категории Компютри и интернет, Книги

Създайте зашеметяващи тримерни изобразителни карти с Photoshop и вдъхнете живот на вашите персонажи, фантастични създания и пейзажи!

С книгата Photoshop 5.5 - 3D текстури ще научите най-новите и авангардни техники за създаване на изобразителни карти от един истински "гуру" в областта на практическото им приложение. Проследявайки стотиците учебни упражнения в стил "стъпка-по-стъпка", придружени с над 400 пълноцветни изображения, ще постигнете рязко повишаване на фотореалистичното качество на своите изображения до ниво, за което не сте сънували. С помощта на множеството нови функции на Photoshop и усъвършенстваните техники за изобразителни карти, ще можете да постигнете реалистичност на вашите тримерни същества, оползотворявайки пълния им потенциал. Не сте ли се мъчили с часове над модела на тримерния T Rex, за да изглежда както в знаменития "Джурасик парк", само за да изпитате накрая разочарование от вида му след несполучливо текстуриране? Тази книга не само ще ви научи как да направите своите тримерни създания да изглеждат като че ли живеят и дишат в реалния свят, но ще получите и специализирана информация "само за посветени" как да придавате на своите тримерни обекти и същества най-високата степен на реалистичност. Photoshop 5.5 - 3D текстури ще ви даде практически познания и умения, натрупани от хиляди часове работа с изобразителни карти за тримерни компютърни игри, филми и телевизия. Ако искате вашата тримерна графика да премине на следващо качествено стъпало, прочетете тази книга!

Основни теми:

· Рисуване на текстури за: индустриално създадени предмети, научнофантастични обекти, живи същества и аксесоари за тях.

· Създаване на текстури за природни материали, ползване на изобразителни карти за изместване и светлинни проекционни маски.

· Основи на рисуването с Photoshop

· Усъвършенствани техники на рисуване

· Специални техники на редактиране с използване на сканирани изображения

· Работа с различни типове изобразителни карти

· Работа с различни методи за прилагане на изобразителни карти

· Използване на стекирани изобразителни карти за фино нагласяне на вида на повърхностите на тримерни обекти

Съдържание на CD-ROM:

· Adobe Photoshop, Adobe Illustrator и Adobe After Effects – trial editions

· Свръхреалистични 3D модели на човешки лица, готови за прилагане на текстурни изобразителни карти.

· 3D модели (в различни тримерни формати) на аксесоари за различни създания, готови за прилагане на текстурни изобразителни карти.

· Твърде впечатляващи модели на фантастични създания (в различни тримерни формати), готови за прилагане на текстурни изобразителни карти.

· Десетки мрежовидни шаблони (във формат на Photoshop), които ви помагат да започнете процеса на прилагане на изобразителни карти.

· Множество безшевно размножаеми текстурни изобразителни карти, които можете да ползвате за тримерните си проекти.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]

Джефри Смит (Кенмор, щата Ню Йорк) е изтъкнат художник и президент на PixlSmith Productions - компания, специализирана в създаването на фотореалистични повърхности на 3D създания и обекти. Завършил е колежа към университета в Бъфало, щата Ню Йорк, с бакалавърска степен по изящни изкуства. Известно време е работил като мениджър на отдела по графично проектиране на компания за играчки в Бъфало, а по-късно отново сяда на студентската скамейка, за да учи компютърна графика и анимация в Университета на Торонто, Канада. Смит е експерт на Photoshop, LightWave, Animation: Master и Ray Dream Studio. Освен това е и съавтор на 3D Creature Workshop (Charles River, Inc.), както и експерт по използването на изобразителни карти за списанието 3D Magazine (Serious Publishing Group).