Управление на маркетинга

Автор: Филип Котлър

Коментари: 3

Издател Класика-и-стил
Брой страници 644
Година на издаване 2002
Корици твърди
Език български
Тегло 1014 грама
Размери 0x0
ISBN 9549964191
Баркод 9549964191
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

„Управление на маркетинга: структура на управлението на пазарното предлагане" е класика, защото името на Филип Котлър е синоним на маркетинга. Книгата засяга всички теми, които един директор по
пазарно предлагане трябва добре да познава. Води читателя в новия, дързък свят на интернет, който променя из основи начина, по който потребителите
купуват, а компаниите търгуват помежду си. Защото невероятно богатата информационна среда на интернет предлага на търговците да направят своя избор процъфтяващи възможности или процъфтяващи заплахи.

от Администратор / дата: 14 дек 2018

На този етап изданието е с изчерпан тираж. От страна на издателството не ни е предоставена информация относно предстоящо допечатване.

от Маргарита Галева / дата: 13 дек 2018

Кога учебника ще бъде в наличност? Искам да го поръчам

от Маркетинг Сироп / дата: 11 апр 2014

С 14 издания до сега, фундаменталния труд на Филип Котлър "Управление на маркетинга" , който се изучава във всички MBA програми по света, напълно заслужено може да се нарече библия на маркетинга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg

Филип Котлър е професор по международен маркетинг в Колежа по мениджмънт Кеllogg при Northwestern University. Професор Котлър е автор и съавтор на 15 книги, в това число Маркетинг Мениджмьнт, Девето издание определена от Financial Times като една от 50-те най-добри бизнес книги, които някога са издавани, Социален маркетинг, Маркетинг обекти и Маркетинг на нациите, публикувани от The Free Press. Членовете на Американската асоциация по маркетинг го определят като лидер в маркетинговата теория. Удостоен е с oтличията Paul D. Converse Award, Steuart Henderson Britt Award, наградата за Изявен преподавател по маркетинг, Приза за Маркетинг постижения, наградата Charles Coolidge Parlin и наградата Преподавател на годината по маркетинг. Котлър е почетен доктор на Университета в Стокхолм, Университета в Цюрих, Атински колеж по икономика и Колежа по икономика в Краков.