Издател | Класика и стил |
Брой страници | 258 |
Година на издаване | 2001 |
Корици | твърди |
Език | български |
Тегло | 483 грама |
Размери | 0x0 |
ISBN | 954-9964-22-1 |
Баркод | 954-9964-22-1 |
Категории | Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги |
Консултантите-новатори Джейсън Дженингс и Лорънс Хотън разказват как най-успелите фирми на света излизат в авангарда на своите браншове и съумяват да запазят предимството си пред конкуренцията, независимо от обстоятелствата. Тонове нова информация. Умни наблюдения. Хитри заключения. Авторите преизпълняват обещанието си да ни разкрият по синтезиран начин всичко онова, което използват най-добрите компании в своята работа.
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]