Издател | Класика и стил |
Брой страници | 248 |
Година на издаване | 2003 |
Корици | твърди |
Език | български |
Тегло | 454 грама |
Размери | 0x0 |
ISBN | 9549964787 |
Баркод | 9549964787 |
Категории | Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги |
Успешната иновация е ключов фактор за конкурентоспособността на бизнеса, а нерядко и за самото му оцеляване. Въпреки това редица проучвания сочат, че организациите не са способни да използват творческия потенциал на своите членове.
Базирана върху задълбочени изследвания, проведени от авторите /резултатите от които Financial Times нарече „поучителни"/, както и върху разкритията на водещи учени и консултанти по света, тази книга разглежда начините, по които фирмите градят творческа среда и позволяват на идеите да текат свободно и да бъдат оформени с максимално печеливш ефект. В нея се подчертава важното значение на петте роли в процеса на иновацията:
искри, спонсори, оформители, вдъхновители и специалисти.
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]