Издател | Тракия-М |
Брой страници | 396 |
Година на издаване | 2003 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 461 грама |
Размери | 0x0 |
ISBN | 9548401207 |
Баркод | 9548401207 |
Категории | Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги |
Настоящата книга въвежда читателя в света на основните маркетингови комуникационни инструменти - реклама, връзки с обществеността (пъблик рилейшънс), стимулиране на продажбите, лична продажба, спонсорство. С помощта именно на тези определящи комуникационни техники, както нашите, така и чуждите фирми се стремят да постигнат своите важни краткосрочни и дългосрочни цели. Ясно е, че при съществуващата ускорена динамика в развитието на съвременния бизнес не е възможно изцяло да се обхване и анализира извънредно сложната маркетингова комуникационна проблематика. Бурното развитие на производството и търговията разширява кръга на участниците в маркетинговите процеси, а това на практика означава, че се усъвършенства и усложнява сферата на използваните пазарни комуникационни техники.
Съвременното развитие на бизнеса е немислимо без ефективното използване на маркетинговия подход, в рамките на който важна роля играят пазарните комуникационни техники. В условията на все по-изострящата се конкурентна борба всяка фирма започва да отделя по-голямо внимание на своя делови авторитет, на реномето и имиджа на своите стоки и услуги. Усилията за създаване на конкурентоспособен продукт, за организиране на подходяща пласментна и сервизна мрежа и формиране на конкурентни цени не могат да гарантират желания обем продажби, ако същевременно фирмата не съумее да изгради съответна комуникационна стратегия, с която да запознае, убеди и подтикне потребителите към покупка.
Маркетинговите комуникационни дейности все повече съпътстват ежедневния живот на хората и играят съществена роля в стопанската дейност на фирмите. Тези дейности, подготвяни от висококвалифицирани специалисти и осъществявани с помощта на технически средства, обхващащи аудиториите на цели държави и континенти, се превръщат в развита самостоятелна индустрия, без която е трудно да си представим съвременния живот.
Ключови думи: Време за любима книга
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]