Жизнена стратегия

Автор: Линда Гратън

Коментари: 0

Издател Класика-и-стил
Брой страници 306
Година на издаване 2002
Корици твърди
Език български
Тегло 561 грама
Размери 22x15
ISBN 9549964361
Баркод 9549964361
Категории Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги

Хартиено издание

Наличност: ДА
Доставка: 3 дни

Стара цена: 14.50 лв.
Отстъпка: 20.00 %.
Промоцията е валидна
за онлайн поръчки
от 18.03.2020 до 17.04.2020 вкл.

Цена: 11.60 лв.

*Продуктът е с фиксирана цена,
не се комбинира с други отстъпки.

Някога парите ви купуваха пазарния дял, а технологията ви носеше конкурентно предимство. Днес дори 23-годишните могат да спечелят един милион долара, а технологията се имитира в рамките на няколко месеца. Е, коя е следващата голяма граница пред предимствата за бизнесорганизациите? Хората, които са в тях. Единствено те могат да превърнат стратегията в жива, дишаща цел.

В тази повратна за областта книга Линда Гратън за пръв път споделя с нас "защо" и "как" на процеса на поставяне на хората в центъра на корпоративната стратегия. Ако компаниите искат да подобрят резултатите си в бизнеса, трябва да осъзнаят и да развият душата на организацията: те имат нужда от "Жизнена стратегия".

"Растящ брой мениджъри по света започват да осъзнават, че човешкият капитал бързо измества физическия и финансовия като ключов източник на конкурентно предимство. Предизвикателството е да се разберат тънкостите на свързването на стратегията за хората с бизнесстратегията. Концептуално внушителна и въпреки това силно практична, книгата на проф. Гратън ще бъде изключително полезна за установяването на тази връзка."
Сумантра Гошал, професор по стратегическо лидерство,
"Лондон Бизнес Скул"

"Отдавна очаквахме свързването на бизнесстратегията със стратегията в областта на човешките ресурси. "Жизнена стратегия" комбинира убежденията, целта и процеса, за да даде практически кадрови решения за бизнес- и организационно-стратегическите резултати. Линда Гратън налага репутацията си на експерт, подпомагащ отличните постижения на бизнеса, хората и човешките ресурси чрез моделиране на своите ценности и прагматизъм в процес, който дава резултати. Отдавна се нуждаем от тази книга. Тя вече е при нас!"
Джон Хофмайстър, директор "Човешки ресурси",
Роял Дъч/Шел Груп

Ключови думи: Промо -20%

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg