Иновации: Как да превърнем идеята в продукт

Автор: Миланка Славова

Коментари: 0

Издател Принцепс
Брой страници 268
Година на издаване 1995
Корици меки
Език български
Размери 0x0
ISBN 954-8067-21-8
Баркод 954-8067-21-8
Категории Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги

Хартиено издание

Наличност: НЕ
Доставка: не е в наличност

Цена: 2.00 лв.

Марин Петров - проф., д-р на икономическите науки. Работи в УНСС в
областта на иновациите и международно технологично сътрудничест-
во, а също така по проблемите на Европейската интеграция и участие-
то на България в нея. Автор е на 5 монографии и много други научни
статии и брошури, както и на публикации за опита на редица развити
държави - Япония, САЩ, Англия и др. в областта на управлението на
науката, технологиите на държавно и фирмено равнище. Член е на На-
ционалния съвет за научно-техническо и технологично развитие към
МОНТ. Специализирал е в САЩ.

Миланка Славова - гл.ас. в УНСС, к.ик.н. Преподава и в Нов българс-
ки университет - София. Професионалните й интереси са в областта на
фирменото управление на иновациите и маркетинга. Специализирала е
по тези проблемите в САЩ.

Книгата Иновации разглежда управлението на нововъведенията във фирмите, което е една сравнително нова област на мениджмънта. Тя търси отговор на въпросите как може да се структурира и планира фирмения иновационен процес, каква е връзката между иновационната дейност и маркетинга, кои са съвременните методи за генериране на идеи и как
могат да се преодолеят бариерите пред нововъведенията.
Книгата обобщава практиката на фирмената иновация в развитите страни и посочва възможностите за нейното прилагане у нас.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg