Оптимистична теория за нашия народ; т.2

Автор: Иван Хаджийски
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател Изток-Запад
Брой страници 480
Година на издаване 2002
Корици твърди
Език български
Тегло 709 грама
Размери 22x14
ISBN 9548945231
Баркод 9548945231
Категории Социология и политология, Хуманитарни науки, Книги

"Вторият том, който предлагаме на читателя, предоставя информация за размишления по остри актуални проблеми: българския национален комплекс и неговото преодоляване ("Оптимистична теория за нашия народ"); демократичния потенциал на българското общество ("Историческите корени на нашите демократични традиции"); съдбата на българското трудолюбие ("Морална философия на българина от новото време"); разрива с традиционния сексуален и брачен морал ("Любов и брак"); противоречивото политическо съзнание и поведение на средните слоеве ("Психология на Априлското въстание"); "кадровия подбор" на историята ("Априлското въстание и Бенковски"); манипулацията на личността и нейното самоотчуждаване ("Психология на военната дисциплина")." Разбира се, това са акценти, които насочват вниманието към някои от студиите, без да омаловажават другите.
Нещо повече: за да се оцени всяка една от студиите на Хаджийски, трябва да се съпостави и с другите, да се види в контекста на цялото му творчество и особено на неговото главно произведение. За да се оцени вторият том, читателят трябва да се връща към първия.
/Петър-Емил Митев/

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]

Разбрах

Сайтът използва „бисквитки“ (cookies) за предоставяне на услугите в него, за персонализиране на рекламите и за анализ на трафика. Ако останете тук, приемаме, че се съгласявате с употребата на „бисквитки“ (cookies). Прочети