Копирайтинг за социални мрежи, уеб и медии

Автор: Ники Кравчик
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател Асеневци
Преводач Валерия Сарелска
Брой страници 170
Година на издаване 2022
Корици меки
Език български
Тегло 201 грама
Размери 14x21
ISBN 9786197586787
Баркод 9786197586787
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Пишете текст, който убеждава и продава.

Добрият текст е най-важният фактор за успеха на една рекламна кампания, продукт или компания. Този ценен наръчник ще ви научи как да откриете целевата си аудитория, да привлечете и задържите вниманието на читателя и да предадете съобщението си така, че да видите резултати.

С тази книга не губите време с излишна информация, а научавате:

основите на копирайтинга - същност, основи, развитие и 10-те златни правила на великия копирайтинг;
стратегии - съвети и примери за перфектен текст, с които ще издигнете своите умения на професионално ниво;
безценни съвети - кратки и ясни насоки за копирайтинг за бранд, уебсайтове, имейли, онлайн кампании, публикации в социални мрежи и още.


Достигнете и спечелете нова аудитория, използвайки силата на копирайтинга!

Ники Кравчик е копирайтър с над 15-годишен опит в писането на рекламни текстове за малки и големи компании, сред които Adidas, Tripadvisor, T.J. Maxx, Hasbro и други. Води подкаста Build your copywriting business и споделя съвети за начинаещи копирайтъри в своя сайт.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]