Издател | Асеневци |
Преводач | Валерия Сарелска |
Брой страници | 170 |
Година на издаване | 2022 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 201 грама |
Размери | 14x21 |
ISBN | 9786197586787 |
Баркод | 9786197586787 |
Категории | Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги |
Пишете текст, който убеждава и продава.
Добрият текст е най-важният фактор за успеха на една рекламна кампания, продукт или компания. Този ценен наръчник ще ви научи как да откриете целевата си аудитория, да привлечете и задържите вниманието на читателя и да предадете съобщението си така, че да видите резултати.
С тази книга не губите време с излишна информация, а научавате:
основите на копирайтинга - същност, основи, развитие и 10-те златни правила на великия копирайтинг;
стратегии - съвети и примери за перфектен текст, с които ще издигнете своите умения на професионално ниво;
безценни съвети - кратки и ясни насоки за копирайтинг за бранд, уебсайтове, имейли, онлайн кампании, публикации в социални мрежи и още.
Достигнете и спечелете нова аудитория, използвайки силата на копирайтинга!
Ники Кравчик е копирайтър с над 15-годишен опит в писането на рекламни текстове за малки и големи компании, сред които Adidas, Tripadvisor, T.J. Maxx, Hasbro и други. Води подкаста Build your copywriting business и споделя съвети за начинаещи копирайтъри в своя сайт.
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]