Реторичеиски аспекти на интегрираните маркетингови комуникации в условията на пандемия

Автор: Яна Събева
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател УИ "Св. Климент Охридски"
Брой страници 176
Година на издаване 2022
Корици меки
Език български
Тегло 229 грама
Размери 14x21
ISBN 9789540754277
Баркод 9789540754277
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Монографията анализира интегрираните маркетингови комуникации в контекста на реторическите аспекти в условията на пандемия, която изправи човешката цивилизация пред множест во здравни и социални проблеми. Предизвикателствата на пандемията оказват много силно влияние в областта на рекламата, връзките с обществеността, насърчаването на продажбите и директните продажби. Те коренно променят работодателския брандинг.

Реториката и нейният инструментариум в условията на глобална здравна криза създават нови възможности за запазване и развитие на ефективността на комуникационните кампании. Чрез серия от интервюта с водещи специалисти в областта на маркетинга и комуникациите се представя оценката на бизнеса за промените, които комуникационният сектор преживява през последните години.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]