Издател | УИ "Св. Климент Охридски" |
Брой страници | 176 |
Година на издаване | 2022 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 229 грама |
Размери | 14x21 |
ISBN | 9789540754277 |
Баркод | 9789540754277 |
Категории | Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги |
Монографията анализира интегрираните маркетингови комуникации в контекста на реторическите аспекти в условията на пандемия, която изправи човешката цивилизация пред множест во здравни и социални проблеми. Предизвикателствата на пандемията оказват много силно влияние в областта на рекламата, връзките с обществеността, насърчаването на продажбите и директните продажби. Те коренно променят работодателския брандинг.
Реториката и нейният инструментариум в условията на глобална здравна криза създават нови възможности за запазване и развитие на ефективността на комуникационните кампании. Чрез серия от интервюта с водещи специалисти в областта на маркетинга и комуникациите се представя оценката на бизнеса за промените, които комуникационният сектор преживява през последните години.
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]