Интегрирани маркетингови комуникации Ч.1

Автор: Христо Кафтанджиев
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател УИ "Св. Климент Охридски"
Брой страници 318
Година на издаване 2021
Корици меки
Език български
Тегло 525 грама
Размери 16x23
ISBN 9789540740911
Баркод 9789540740911
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Книгата анализира в лека и увлекателна форма стотиците комуникативни подходи, с помощта на които обединяваме маркетинговите общувания. Изданието е подходящо за всички маркетинговите комуникатори - рекламисти, пиар специалисти, специалисти по останалите маркетингови комуникации - насърчавания на продажби, директен маркетинг и т.н., бренд мениджъри и всички, работещи в маркетингови отдели на компании, както и фотографи, сценаристи, художници, социолози, психолози, филолози, студенти от комуникационни, филологически, икономически и филмови факултети и т.н.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]