Издател | УИ "Св. Климент Охридски" |
Брой страници | 318 |
Година на издаване | 2021 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 525 грама |
Размери | 16x23 |
ISBN | 9789540740911 |
Баркод | 9789540740911 |
Категории | Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги |
Книгата анализира в лека и увлекателна форма стотиците комуникативни подходи, с помощта на които обединяваме маркетинговите общувания. Изданието е подходящо за всички маркетинговите комуникатори - рекламисти, пиар специалисти, специалисти по останалите маркетингови комуникации - насърчавания на продажби, директен маркетинг и т.н., бренд мениджъри и всички, работещи в маркетингови отдели на компании, както и фотографи, сценаристи, художници, социолози, психолози, филолози, студенти от комуникационни, филологически, икономически и филмови факултети и т.н.
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]