Издател | УИ "Св. Климент Охридски" |
Брой страници | 372 |
Година на издаване | 2021 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 439 грама |
Размери | 14x20 |
ISBN | 9789540752785 |
Баркод | 9789540752785 |
Категории | Психология, Хуманитарни науки, Книги |
Всички ние сме част от аудитории – читателски, зрителски и др. Същевременно всички ние в даден момент се опитваме да достигнем и повлияем някоя аудитория – била тя малка или голяма, и в хода на това градим своите хипотези и стратегии как най-успешно да го направим. Но комуникаторът, който не познава своята аудитория, лесно може да се окаже в позицията на ориентиращ се в тъмнина на непознат терен. Успешното въздействие не се случва във вакуум – независимо дали мислим за убеждаването в традиционните реторически термини на етос, патос и логос, или през някоя от модерните теории за него, то предполага постоянен фокус върху адресата, върху аудиторията.
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]