Посткорона

Автор: Скот Галоуей
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател Изток-Запад
Преводач Димитър Димитров
Брой страници 240
Година на издаване 2021
Корици меки
Език български
Тегло 311 грама
Размери 14x21
ISBN 9786190108283
Баркод 9786190108283
Категории Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги

Избухналата пандемия от Ковид-19 превърна спалните ни в офиси, изолира ни един от друг и увеличи разделението помежду ни – между богати и бедни, леви и десни, носещи и мразещи маските. Докато някои компании просперират – технологични, за онлайн търговия, доставки, – други – в ресторантьорството, хотелиерството, туризма – водят борба за оцеляване. Пандемията разкри колко дълбока е пропастта между хора и държави и изправи бизнеса пред невиждани досега предизвикателства.

Скот Галоуей е професор по маркетинг в Училището по бизнес „Стърн“ на Нюйоркския университет и сериен предприемач. През 2012 г. е обявен от „Поетс&Куантс“ за най-добрия професор по бизнес в света. Основал е девет компании, в това число „Профет“, „Ред Инвелъп“ и „Ел 2“. Автор на бестселъра „The Four: скритата ДНК на „Епъл“, „Амазон“, „Фейсбук“ и „Гугъл“ (Изток-Запад, 2018). Влиза в управителните съвети на „Ню Йорк Таймс Къмпани“, „Ърбан Аутфитърс“ и Училището по бизнес „Хаас“ на Калифорнийския университет „Бъркли“. Неговите подкасти „Проф Джи“ и „Пайвът“, блогът „Без милост/Без злонамереност“ и каналът „Проф Джи Ютюб“ са с милионен обхват. През 2020 г. „Адуийк“ обявява „Пайвът“ за бизнес подкаст на годината. През 2019 г. Скот основава „Секшън4“, онлайн образователна платформа за работещи професионалисти, където преподава бизнес стратегия: section4.com.

Но както ще прочетете в „Посткорона“, пандемията не толкова носи промяна, колкото ускорява вече протичащи тенденции. Във всяка криза обаче има възможност и колкото по-дълбока и разрушителна е кризата, толкова по-големи са и възможностите. Със своето неподражаемо чувство за хумор и задълбочено познаване на пазарните механизми на XXI век Скот Галоуей разкрива здравите основи, на които трябва да бъде поставен един бизнес, за да успее днес. Той показва защо технологичните гиганти „Амазон“, „Гугъл“, „Епъл“ и „Фейсбук“ увеличават доминантната си позиция и по какъв път трябва да поемем, за да се върнем към просперитета.

Ключови думи: Коронавирус, Пари и инвестиране, Отново на работа

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]