Тактики за вземане на решения

Автор: Саймън Мюлер; Джулия Дар

Коментари: 0

Издател Алекссофт
Брой страници 260
Година на издаване 2020
Корици меки
Език български
Тегло 368 грама
Размери 14x21
ISBN 9789546564054
Баркод 9789546564054
Категории Мениджмънт. Човешки ресурси, Икономика, Книги

Искаш да вземаш решенията си бързо и уверено и след това да не съжеляваш. Ако отговорът е да, това е твоята книга


Как да подредя приоритетите си?

Как да се справя с огромния поток от информация?

Как мога да бъда независим и да мисля по-критично?


Отворете на тези въпроси и много други с „Тактики за вземане на решения“. Книгата включва 12 умствени метода от области като статистика, политика, икономика, компютърни науки, разузнаване, психология и други дисциплини.

12 умствени тактики за по-ясно мислене, управление на несигурността и вземане на по-интелигентни решения.

Книгата за тактики за вземане на решения е практическо ръководство за ръководители, визионери и предприемачи, които искат да изведат своите умения за вземане на решения и решаване на проблеми на следващото ниво. 12-те умствени тактики в тази книга са извадени и вдъхновени от работата и опита на водещи мислители и дейци.

Чрез авангардни модели от области като статистика, политика, икономика, компютърни науки, разузнаване и психология, ще можете да разпознавате схеми, да идентифицирате взаимоотношения и да виждате света от различни гледни точки. Ако сте готови да надстроите процеса на вземане на решения и да заредите с пълна сила своята ефективност, книгата „Тактики за вземане на решения“ е за вас.

Увеличаването на сложността на работата и високата скорост, с която се ръководи бизнесът, са повлияли на всички аспекти на нашия живот. Количеството данни, с което разполагаме, нараства експоненциално и алгоритмите вземат все повече решения вместо нас.

Днешните най-добри лидери активно търсят и придобиват ментални тактики, за да си помогнат да останат ефективни, а техните организации - конкурентоспособни.

Менталните тактики са когнитивните методи, които ни позволяват да осмисляме света, да разпознаваме модели и да идентифицираме взаимовръзки.

Саймън Мюлер е ръководител на проекти в Boston Consulting Group. Преди това той е работил като генерален мениджър на BCG Henderson Institute, мозъкът на стратегическите и макроикономическите проучвания в компанията. Саймън консултира индустриални и технологични клиенти в Северна и Латинска Америка, Европа и Азия, където работи основно за стратегически и преобразуващи проекти, съсредоточени върху напредналите технологии като роботика и 3D-печат. Саймън също така е съосновател и на световната организация с нестопанска цел The Future Society (Обществото на бъдещето), която разработва решения за управление, за да гарантира безопасност, справедливост и общ просперитет в светлината на възхода на интелигентните / автономните системи.

Джулия Дар е партньор в Boston Consulting Group. Тя е съосновател и ръководител на BeSmart - инициатива за поведенческа икономика на фирми, където използва своя опит, за да направи организациите по-продуктивни, печеливши и по-щастливи. Тя работи на много места в САЩ, Близкия Изток и Азия в публичния и частния сектор. Джулия също така поема политически и консултативни роли в правителството, включително като частен секретар на министъра на финансите на Нова Зеландия

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]