Издател | Хермес |
Преводач | Диана Арнаудова |
Брой страници | 232 |
Година на издаване | 2020 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 225 грама |
Размери | 13x20 |
ISBN | 9789542619352 |
Баркод | 9789542619352 |
Категории | Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги |
Добрите мениджъри знаят как да общуват ясно и убедително. А вие?
В книгата водещи експерти, сред които Робърт Чалдини, Джей Конгър, Холи Уийкс и Ник Морган, ще ви представят ценни съвети и стратегии по темата. Идеите са разгледани както в теоретичен, така и в практически план. Стъпка по стъпка, вие ще разберете:
– как успешно и убедително да защитите идеите си;
– как да достигнете до публиката;
– как да вдъхновите околните;
– как да спечелите доверието на събеседниците си и да постигнете консенсус;
– как да поставите цели на базата на общи интереси.
Дори да не прочетете нищо друго за ефективната комуникация, обърнете внимание на тези десет статии от авторитетни специалисти, подбрани за вас от екипа на „Харвард Бизнес Ревю“.
Ключови думи: Вдъхновение за пролет, Как да печелим, Нов сезон, нови навици и умения
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]