Издател | УИ "Св. Климент Охридски" |
Брой страници | 220 |
Година на издаване | 2019 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 369 грама |
Размери | 16x23 |
ISBN | 9789540747453 |
Баркод | 9789540747453 |
Категории | Възраждане. Освободителни борби, История на България, История, Книги, Маркетинг, реклама и PR, Икономика |
В увода на книгата си “Рекламата през Възраждането”, Иван Илчев отбелязва, че темата за рекламата е почти недокосната в нашата историография, но все пак той се опитва да обясни смисъла и значението, както и ползата от изследването на рекламата.
Авторът отбелязва, че рекламата по своята същност преди всичко е възможност за избор, а този факт на избор е нещо ново и от изключително значение в българския исторически път, защото до този момент българинът се е подчинявал и стриктно следвал традицията и завещанието на предците.
Иван Илчев като полза от изследването на рекламата изтъква симбиозата, връзката която се установява между традицията и новаторството, как постепенно традиционните вкусове биват оставени на заден план и заменени от нахлуващите нови влияния внесени предимно от Запад. Важно е да се отбележи, че по този начин българинът започва да се вглежда и приема стоки и явления, които до преди десетилетия са били табу за всяко едно почтено семейство.
Ключови думи: Да събудим коледния дух, Промо -15%
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]