Alibaba - империята, която Джак Ма изгради

Автор: Дънкан Кларк

Коментари: 0

Издател Локус Пъблишинг
Преводач Калоян Кирилов
Брой страници 352
Година на издаване 2019
Корици меки
Език български
Тегло 453 грама
Размери 14x21
ISBN 9789547832541
Баркод 9789547832541
Категории Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги

Хартиено издание

Наличност: ДА
Доставка: 3 дни

Стара цена: 19.00 лв.
Отстъпка: 30.00 %.
Промоцията е валидна
от 22.11.2019 до 22.11.2019

Цена: 13.30 лв.

*Продуктът е с фиксирана цена,
не се комбинира с други отстъпки.

Alibaba – империята, която Джак Ма изгради
Дънкан Кларк

Увлекателен разказ за начина, по който учител създава една от най-ценните компании – конкурент на Walmart и Amazon – и променя световната икономика завинаги.

Джак Ма, човек със скромни възможности, започнал професионалния си път като учител по английски език, основава и само за петнайсет години превръща Alibaba в една от най-мощните компании в света, от която зависят стотици милиони потребители.
Рокфелер на своето поколение, ухажван от изпълнителни директори и президенти по цял свят, Джак Ма е икона на процъфтяващия частен сектор в Китай.

Дънкан Кларк се запознава с Джак през 1999 г. в малкия апартамент, в който е основана Alibaba. Освен на безпрецедентен достъп до огромно количество нови материали, включително ексклузивни интервюта, Кларк се позовава и на опита си като консултант на Alibaba в първите години след основаването й, както и на двайсетгодишното си пребиваване в Китай, когато следи въздействието на интернет върху страната. Резултатът е тази достоверна, завладяваща история за възхода на Alibaba.

Как Джак успява да преодолее скромния си произход и първоначални провали и да постигне огромен успех с Alibaba? Как съумява да надхитри конкурентите си предприемачи от Китай и Силициевата долина? Може ли Alibaba да запази 80-процентовия си пазарен дял? Съществуват ли ограничения пред амбициите на Alibaba? Какво е отношението на китайското правителството към възхода на компанията? Ще разшири ли още дейността си Alibaba на чуждестранните пазари, включително в САЩ?

Кларк разказва историята на Alibaba в контекста на изключително значимите икономически и социални промени в Китай и за пръв път хвърля светлина върху този необичаен корпоративен титан.

„Всеки, който смята, че в Китай просто се копира или краде технология от запада, трябва да прочете тази книга и да преосмисли мнението си. Джак Ма е една част Бил Гейтс, една част Стийв Джобс, една част Лари Пейдж, една част Сергей Брин и една част Марк Зукърбърг, съчетани в едно.”
Сър Мартин Сорел, изпълнителен директор на WPP

„Това увлекателно и отлично написано представяне на Ма и неговата роля в корпоративния свят ще допадне на огромен брой читатели.”
Library Journal

„Проникновена и завладяваща история… Кларк пише с усет и дълбочина.” Wallstreet Journal

„Забележителна и задълбочена книга.”
The Economist

„Задължително четиво за всеки, който иска да се ориентира в новата икономика на Китай.”
Financial Times

Ключови думи: Успехът им вдъхновява, Пътят към успеха, Предложения -30%

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg