Журналистиката. Учебник и наръчник

Автор: Щефан Рус-Мол; Иво Инджов

Коментари: 1

Издател Изток-Запад
Брой страници 488
Година на издаване 2017
Корици меки
Език български
Тегло 630 грама
Размери 14x21
ISBN 9786190100058
Баркод 9786190100058
Категории Журналистика, Хуманитарни науки, Книги

Хартиено издание

Наличност: ДА
Доставка: 3 дни

Цена: 24.00 лв.

Почти 500 страници с най-важното от теорията, съвети, примери от практиката, илюстрации. За всеки, който държи на качествената журналистика.

За мнозина това все още е най-желаната професия – журналистите винаги са на мястото на събитието. Те имат достъп до звездите и до силните на деня и знаят много повече от „обикновените“ хора за предисторията и потенциалното развитие на всяка новина. Но как да изпълниш мечтата си и да станеш журналист?

Второто българско изцяло преработено издание на книгата на Щефан Рус-Мол съчетава най-ценното от практиката и науката – нещо, което често липсва във въведенията по журналистика. Читателят научава най-важното за нейните основни закони, но и за тясната преплетеност с пиара в процеса на взаимодействие помежду им. Авторът тръгва по следите на драматичните промени в журналистиката и показва нарастващото влияние върху нея на дигитализацията и медийната конвергенция, социалните мрежи и търсачките. Иво Инджов обогатява четивото с български примери и акцентира върху медийното право и медийната саморегулация – две все още слабо познати територии на журналистиката в България.

Книгата е неотменим съветник за всички, които искат да станат журналисти или вече трупат опит в редакциите. Тя е и полезен справочник за професионалисти със съветите, които предлага – за да сверят часовника си с най-новите тенденции или да направят справка при нужда.

от Водолей / дата: 11 мар 2017

В епохата на дигитализация, социалните мрежи и пиара на медиите не им е лесно. Журналистиката се променя стремглаво - не им е лесно и на авторите на учебниците по журналистика. Пет години след първото издание на "Журналистиката" се появява и второто издание. Още съдържанието обещава книгата да бъде много интересна - компактно и ясно са представени основните теми за всеки увод в журналистиката. Като се започне от функциите на журналистиката, мине се през това как се прави журналистическото проучване и как се представя журналистическият продукт, какво представляват редакционния мениджмънт и редакционния маркетинг и се стигне до медийното право и журналистическата етика. Има и много български примери.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg