Тайните на разказването на истории

Автор: Кармайн Гало
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател Рой Комюникейшън
Преводач Десислава Бошнакова
Брой страници 258
Година на издаване 2017
Корици твърди
Език български
Тегло 561 грама
Размери 16x24
ISBN 9789549335415
Баркод 9789549335415
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

ТАЙНИТЕ НА РАЗКАЗВАНЕТО НА ИСТОРИИ

От лекторите на TED до легендарните имена в бизнеса – защо някои идеи успяват, а други не.

Във времена, в които машините заемат мястото на човека в почти всяка дейност, едно умение си остава незаменимо – разказването на истории.

Утвърденият автор и експерт по комуникация Кармайн Гало обяснява защо разказването на истории, които изграждат емоционални връзки, е изключително важно днес за успеха на всеки един от нас. И на марките, разбира се.

Книгата на Гало вдъхновява глобалните лидери в някои от най-харесвани марки в света. Предизвиква компанията Accenture да открие нова длъжност: Главен разказвач на истории (ГРИ). Главните разказвачи на истории са начело на промяната в компании като Google, SAP, Genentech, Microsoft, Unilever, KPMG и други. Aко тези компании използват силата на историите, защо да не го направите и вие?

Идеите, които успяват, са вплетени в истории и всяка глава разказва истории на предприемачи (Ричард Брансън, Стив Джобс, Шерил Сандбърг, Сара Блейкли), на марки (“Саутуест”, “Върджин”, “Епъл”, “Хоул фудс”), на лидери (Джоел Остин, Хауърд Шулц, Бил Гейтс, папа Франциск) и TED лектори (Брайън Стивънсън, Боно, Кен Робинсън, Стинг), които използват разказването на истории, за да променят света.

Историите информират, дават светлина и вдъхновяват. ?Научете се да споделяте своите истории.

Ключови думи: Нов сезон, нови навици и умения

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]