Новите правила

Автор: Ласло Бок

Коментари: 1

Издател Бард
Преводач Милко Стоименов
Брой страници 496
Година на издаване 2015
Корици меки
Език български
Тегло 452 грама
Размери 14x21
ISBN 9789546555854
Баркод 9789546555854
Категории Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги

Защо Google е най-желаният работодател в света?

„Гугъл“ е най-желаният работодател в света. Компанията получава над 2 000 000 молби за работа годишно! Тази книга дава отговор на въпроса: „Защо?“, както и на много други въпроси:

- Защо трябва да наемате само хора, които са по-добри от вас...
- Защо трябва да плащате „несправедливо“ (и защо така е по-праведливо)...
- Защо трябва да се учите не само от най-добрите си служители, но... и от най-лошите...
- Защо не трябва да се доверявате на инстинкта си, а да използвате данни и факти, за да предвидите бъдещето...

Изхождайки от богатия си опит като старши вицепрезидент на „Гугъл“, отговарящ за подбора и кариерното развитие на персонала, както и от последните постижения на психологията и поведенческата икономика, Ласло Бок съставя интригуващ и предизвикателен манифест на най-модерните практики в областта на човешките ресурси.

Откакто Ласло Бок се присъединява към „Гугъл“, компанията е обявявана за „работодател №1 в САЩ“ пет години поред. „Гугъл“ е лидер в това отношение и в много други страни, включително Аржентина, Австралия, Бразилия, Канада, Франция, Индия, Ирландия, Италия, Япония, Корея, Холандия, Полша, Русия, Швейцария, Великобритания... По данни на Linkedin „Гугъл“ е най-желаният работодател в света.

Ключови думи: Така го правят богатите

от 911 / дата: 31 юли 2020

Който е поставил нисък (1 звезда) рейтинг на тази книга, или се е объркал, или нищо не е разбрал/не я е чел.

Това е една от най-добрите бизнес книги, които съм чел в последните 2 години.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]