Книгата е великолепна,купете си я задължително.Авторката е била консултант в Национална стратегия „Ран-Ът“.
Издател | Авангард-Прима |
Брой страници | 164 |
Година на издаване | 2015 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 217 грама |
Размери | 14x20 |
ISBN | 9786191604968 |
Баркод | 9786191604968 |
Категории | Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги |
В настоящото издание са поставени две основни задачи: да се създаде интерес у читателите и студентите към изучаването на маркетинга и да се очертае рамката на основните аналитични инструменти, полезни в практиката на маркетинга по време на въоръжен конфликт.
Книгата е великолепна,купете си я задължително.Авторката е била консултант в Национална стратегия „Ран-Ът“.
Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]