Как да повишим конкурентоспособността на туристическата фирма чрез корпоративна социална отговорност

Автор: Наалян Генджева

Коментари: 0

Издател Авангард-Прима
Брой страници 170
Година на издаване 2015
Корици меки
Език български
Размери 14x20
ISBN 9786191604548
Баркод 9786191604548
Категории Икономика, Книги

Корпоративната социална отговорност (КСО) отдавна не е просто модерна тема или лукс за стопанските предприятия, тя се превърна в ключово понятие за фирмена култура, както и в предпоставка за конкурентоспособност и дългосрочни икономически успехи. Значението на КСО придобива все повече влияние при избора на стратегически бизнеспартньор.
Книгата е полезна за политици, служители в обществения сектор и експерти, интересуващи се от теорията и практиката на мониторинга, анализа и оценката на стратегии, политики и програми по КСО или възлагащи такива оценки; за консултанти и практици, които извършват мониторинг и оценка на прилагането на КСО в реални условия; за мениджъри и ръководители на компании, които биха искали да инкорпорират резултатите от подобни оценки в управлението и развитието на предприятията, които ръководят; за преподаватели и студенти в областта на икономиката, публичната администрация в туризма и др.; за представители и експерти на граждански сдружения и организации, които работят в областта на устойчивото развитие и КСО.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg