Стратегическо мислене

Автор: Тери Хорн и Саймън Утън

Коментари: 0

Издател Класика-и-стил
Преводач Павел Главусанов
Брой страници 246
Година на издаване 2015
Корици твърди
Език български
Тегло 469 грама
Размери 15x22
ISBN 9789543270804
Баркод 9789543270804
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

"Стратегическо мислене" ви води стъпка по стъпка през въпросите, които трябва да задавате, за да формулирате стратегии и да пишете ясни и лаконични стратегически планове. Основана на три базисни действия - създаване на познания, обновяване на идеите и прилагане на промяната, - "Стратегическо мислене" се състои от стотици примери и съвети за:
- как да постигнете по-задълбочено разбиране за вашия пазар
- как да разработите стратегическа визия
- как да обмисляте критично предложенията
- как да оцелявате и да процъфтявате по време на рецесия
- как да прилагате и да управлявате стратегическите промени
С онлайн материал, подкрепящ всяка стъпка и засилващ способността ви да прогнозирате бъдещите промени, както за ключови аспекти на лидерството и невронауката, така и списъци, планове за действие и полезни обобщения, това напълно осъвременено трето издание е наръчник "всичко в едно" за маркетолози, лидери, мениджъри и студенти в областта на бизнеса

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service[email protected]