Как да наложим български продукт в Германия?

Автор: Димитър Станишев

Коментари: 1

Издател Смилков ЕООД
Брой страници 98
Година на издаване 2014
Корици меки
Език български
Тегло 137 грама
Размери 14x20
ISBN 9789549258172
Баркод 9789549258172
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

"Мюнхен е чудесен, отиди там", бяха думите на сестра ми, когато се чудех къде да запиша висшето си образование. Тъй като нямахме впечатления за друг град в Германия, решението беше лесно. Лесен беше и изборът на специалности - всичко без математика. Трудното дойде малко преди да завърша филология, политология и право като втора специалност в Мюнхенския университет. На въпроса какво точно мога, отговарях следното:

"Имам универсални полузнания."

В търсене на конкретен профил записах обучение за комуникационен консултант. Там се сблъсках с отделни дисциплини като PR, Реклама, Директен маркетинг. Най-много ми допадна пиарът. Стори ми се по-интересно да създавам значими истории за медиите, отколкото да купувам рекламно място. Това ме отведе и до първата PR агенция,която финансира допълнителната ми квалификация в Баварската академия за реклама и маркетинг. След като завърших и една магистратура по Бизнес администрация, исках да изпробвам кое от теорията работи на практика.

След изготвянето на комуникационна стратегия за българска държавна институция с цел привличане на германски инвеститори, се концентрирах върху дребния и средния бизнес в България. Разговори за интересите и нуждите на български предприемачи ми помогнаха за решението да напиша тази книга. Тя е началото на една серия от реални случаи. Каня Ви да станете част от нея! Ще се радвам да обменим опита си в името на това да виждаме все повече български продукти в чужбина.

от Белла Христова / дата: 01 сеп 2014

Една увлекателна книга, в която авторът откровено разказва за трудностите и щастливите случайности, които помагат да се представи един български продукт в чужбина. И не само да се представи, но и да предизвика интерес да се купува, което се случва много рядко.
Това е книга за тези, които желаят да се научат как се прави не само реклама, но и как се сприятеляват бъдещите клиенти със самия продукт.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg