Доволните клиенти. Стратегия за успех

Автор: Жаклин Дънкъл; Брайън Тейлър

Коментари: 0

Издател Световна-библиотека-София
Брой страници 152
Година на издаване 2014
Корици меки
Език български
Тегло 184 грама
Размери 14x21
ISBN 9789545741586
Баркод 9789545741586
Категории Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги

Проверени в практиката идеи как да изградим постоянна клиентела



Да изградим постоянна клиентела е изпитана стратегия за успех в бизнеса. Днес нейното прилагане среща нови предизвикателства – потребителите не само разполагат с повече пари и по-лесно ги харчат, но са и по-добре образовани, по-добре информирани, имат по-високи очаквания, наясно са със своите права и с възможностите на пазара.
Тази книга ще ви покаже какво очаква клиентът и защо, какво е обслужването и какво то не е. Тя ще ви даде проверени в практиката идеи:

Как не само да печелите нови клиенти, но и как те да се връщат отново и отново и да ви препоръчват на близките и приятелите си.
Как да си поставяте ясни и измерими цели.
Как да изработите план за подобряване на обслужването.
Как да убедите екипа си да следва плана ви със сърце и душа.
Как да обучите всеки служител така, че да се превърне в идеалния търговски представител – лице на вашия бизнес.
Как да почерпите опит от вашите конкуренти.

И най-важното – Жаклин Дънкъл и Брайън Тейлър ще ви разкрият тайната как всичко това ще ви донесе реални финансови ползи.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg