Фармацевтичен маркетинг

Автор: Невяна Кръстева

Коментари: 1

Издател Авангард-Прима
Брой страници 546
Година на издаване 2014
Корици меки
Език български
Тегло 693 грама
Размери 14.5x20.5
ISBN 9786191603121
Баркод 9786191603121
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Все още не малко специалисти в областта на здравеопазването и медицината смятат, че маркетингът не е управленска дисциплина, която може да се използва успешно в здравеопазването, производството и търговията с лекарствени продукти и медицински изделия.
Маркетинговите дейности се разпростират и до обществени услуги, каквато е мидицинската помощ, организациите с идеална цел и свободните професии.
Маркетингът е съвкупност от управленски методи, но главно е философия за насочване на лекарствените продукти към потребителя и е средство за управление на здравеопазването.
Маркетингът е специализирано упражняване на професия и управление. Става въпрос за управленски процес, подлежащ на планиране, организация и контрол. Маркетингът - това не е реклама, а медицинска култура, радикално насочена към пациента за задоволяване на неговите потребности. Маркетингът на фармацевтични продукти включва стокова, дистрибуционна, ценова и комуникационна политики, като се занимава с разпространението на лекарствени продукти и медицински услуги.
Настоящото издание поставя две основни задачи: да създаде интерес у читателите и студентите към изучаването на маркетинга и да очертае рамката на основните аналитични инструменти, полезни в практиката на фармацевтичния маркетинг.

от Jijoba / дата: 13 юни 2014

Изключително интересна книга- актуална, модерна, чете се с лекота. Съветвам да я имате.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg

Доц. Д-р по ик. Невяна Кръстева е члена Американската маркетингова асоциация и на Европейския съвет по мениджмънт. Доцент е по маркетинг и международен бизнес в СУ "Св. Климент Охридски" и в Нов български университет. Има издадени монографии, учебници и статии. Специализирала е в Русия, Австрия, Гърция, Дания, Япония, Израел и Унгария.