Издател | УИ "Св. Климент Охридски" |
Брой страници | 476 |
Година на издаване | 2013 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 756 грама |
Размери | 16x23 |
ISBN | 9789540734835 |
Баркод | 9789540734835 |
Категории | Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги |
Книгата е за студенти, рекламисти, пиари, маркетолози, филолози, социолози, психолози, политолози, фотографи, художници, учители, журналисти и др. Книгата ще ви помогне да станете още по-добри в маркетинговите общувания и да печелите повече защото:
Авторът й е един от най-добрите специалисти в рекламата.
Книгата отразява най-доброто и най-новото от световната реклама.
Анализирани са стотици от най-работещите и ефективни комуникативни стратегии и подходи.
Учебникът се чете много лесно - всичките теми са организирани на фолио /лява и дясна страница/; абзаците и изреченията са къси и има много изображения.
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]