Съвременен маркетинг Т.2

Автор: Невяна Кръстева

Коментари: 0

Издател Авангард-Прима
Брой страници 372
Година на издаване 2013
Корици меки
Език български
Тегло 477 грама
Размери 14x20
ISBN 9786191601479
Баркод 9786191601479
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Целта на настоящия учебник, разработен в два тома за по-голямо удобство при работата на студентите е придобиването на разбиране за основните съвремзенни маркетингови концепции и принципи - в тяхната сърцевина, а не само на повърхността. Цялостното съдържание на отделните глави дава възможност за разбиране на естеството на съвременните маркетингови методи и необходимостта от тяхното приложение, за яснота по типовете налични информационни ресурси за различните пазари и възможността да се разберат основните принципи на тяхното приложение; да се разбере необходимостта от ясен подбор, адаптация и представяне на стоките на потребителските, бизнес пазарите и на организационните пазари. Учебникът е разработен в дванадесет глави, всяка от които съдържа изложение в следния ред:
1. Цели и обобщение на съдържанието
2. Основен учебен текст
3. Въпроси за самоподготовка
4. Допълнителна информация по темата
5. Ключови термини и концепции
6. Тестови въпроси по всяка тема

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg

Доц. Д-р по ик. Невяна Кръстева е члена Американската маркетингова асоциация и на Европейския съвет по мениджмънт. Доцент е по маркетинг и международен бизнес в СУ "Св. Климент Охридски" и в Нов български университет. Има издадени монографии, учебници и статии. Специализирала е в Русия, Австрия, Гърция, Дания, Япония, Израел и Унгария.