Бизнесът на XXI век

Автор: Робърт Т.Кийосаки

Коментари: 0

Издател Анхира
Преводач Красимира Матева
Брой страници 184
Година на издаване 2012
Корици меки
Език български
Тегло 176 грама
Размери 16x23
ISBN 9789542929260
Баркод 9789542929260
Категории Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги

Ядосан ли си на частните фирми, на банките и на борсата? Възмущаваш ли се от това, че правителството прави твърде много глупости и твърде малко свестни неща? Или се ядосваш сам на себе си, че все още не можеш да се справиш финансово?
Животът не е лесен. Въпросът е: какво ще направиш ти? Да се оплакваш и да недоволстваш от икономиката или да обвиняваш някой друг няма да реши финансовите ти проблеми и няма да те подсигури материално. Ако искаш богатство, трябва да го създадеш. Трябва да поемеш контрол върху бъдещето си като си осигуриш доходи, и то още днес.
Нуждаеш се от собствен бизнес. За мнозина днешната икономика е кошмарна, но за предприемчивите времената са пълни с възможности за забогатяване. Не само, че е дошло време да развиваме собствен бизнес - моентът за това никога не е бил по-добър.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg

От тези 184 страници ще научите повече, отколкото от повечето учебници за училище и университета, взети заедно. Ако искате да промените живота си и да контролирате източниците си на доходи, тази книга е за вас. Ако искате вашият бизнес да работи за вас, а не вие да работите за нечий бизнес, тази книга е за вас. Изобщо, ако сега осъзнавате силата на мрежовия маркетинг или пък се колебаете в решението си, Робърт Кийосаки ще ви помогне да вземете правилното решение.

Станислава Чалъкова, Хеликон Велико Търново

Книга, която ви разкрива същината на Мрежовия маркетинг по възможно най-обективния начин, от човек, който никога не е бил в някоя от структурите, но човек, който, като бизнесмен, е оценил МЛМ индустрията. Това е Робърт Кийосаки.


Той разкрива какво е мрежовият маркетинг.


 „Мрежовият маркетинг е бизнес система, в чиято основа лежи една уникална, фундаментална, основна идея. Тя е, колкото проста, толкова и блестяща: вместо дадена компания да харчи огромни средства за всевъзможни професионални агенции и маркетингови канали за популяризиране на продуктите или услугите, защо да не плащаш на хората, които ги харесват най-много, да разказват за тях на другите?“


Гениалността във всяка иновативна идея е простотата, но за да вникнем в нея трябва да отворим съзнанието си за новите неща.

Владимир Тодоров, Хеликон София - Витоша