Езикът на тялото в любовта

Автор: Алън и Барбара Пийз

Коментари: 1

Издател Сиела
Брой страници 164
Година на издаване 2012
Корици меки
Език български
Тегло 151 грама
Размери 13x20
ISBN 9789542811312
Баркод 9789542811312
Категории Приложна психология, Книги

Езикът на тялото е основен елемент в ухажването, защото показва дали сме свободни и привлекателни, доколко сме благоразположени, ентусиазирани, секси или безнадеждни. Докато едни сигнали за ухажване са преднамерени и се научават, други са напълно несъзнателни. Все още не е изяснено как точно ги научаваме, но изследвания по въпроса показват, че много от тях са вродени. Те играят съществена роля в изграждането и запазването на една връзка, защото ни позволяват да създадем хармония и развием чувствителност, които са ни нужни, за да се направим взаимно щастливи. Всеки може да се научи да разчита сигналите. Точно за това ще ви помогне Езикът на тялото в любовта. Тази книга ще ви даде отговори на някои от най-озадачаващите въпроси, които някога сте си задавали за другия пол, и завинаги ще промени собственото ви поведение. Сякаш винаги сте били в тъмна стая, в която сте опипвали мебелите, предметите, които са закачени на стените и вратата, но никога не сте ги виждали как точно изглеждат. Тази книга ще е за вас нещо като светване на лампата, за да видите нещата, които винаги са били там. Сега обаче ще знаете какви точно са те, къде са и какво можете да правите с тях. Вие и вашият любовен живот ще сте благодарни за това.

Ключови думи: Изкуството да общуваме

от о. Павел / дата: 30 юни 2012

Настоящата анотация не е за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg

Алън и Барбара Пийз са една от най-успешните двойки писатели в бизнеса. Написали са общо осемнайсет бестселъра – включително десет, които се нареждат на първо място – и организират семинари в до трийсет страни всяка година. Книгите им се продават в над сто страни, преведени са на петдесет и пет езика и са продали над двайсет и седем милиона копия. Те редовно се появяват пред медиите по цял свят и работата им е предмет на девет телевизионни сериала, четири театрални постановки и хитов филм, които са привлекли публика от над сто милиона.
Фирмата им „Пийз Интършешънъл” ООД включва видео филми, курсове за обучение и семинари за бизнеса и правителствени лица по цял свят. Ежемесечната им колонка, посветена на взаимоотношенията ,се чете от над двайсет милиона човека в двайсет и пет страни.