Издател | Нов български университет |
Брой страници | 198 |
Година на издаване | 2012 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 223 грама |
Размери | 21x14 |
ISBN | 9789545357107 |
Баркод | 9789545357107 |
Категории | Журналистика, Хуманитарни науки, Книги |
Иво Драганов, доктор по кинознание, киноизкуство и телевизия работи в системата на филмовото производство и разпространение от 1972 г., а от 1992 г. и в областта на телевизията.
В днешно време телевизионните програми, каквато е тезата в тази книга, изграждат социокултурни модели на поведение, създават примери за подражателство, налагат гледни точки и тон на дебати по всички актуални проблеми на обществото и държавата. Телевизията променя нагласи, формира възгледи, създава дневен ред на обществото. Досега не е анализиран проблемът, че нашите ценности са оставени на стихията на комерсиалните интереси. Тезата на автора е, че ниското образователно ниво на народа детерминира ниското качество на телевизионните програми. Търговското начало в телевизията, изразено в битка за аудитория, води до все по-голямо снижение на масовия вкус. Спиралата е низходяща с непредвидими последици. Последиците ще плаща обществото.
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]