Телевизионното програмиране в общия аудиовизуален контекст

Автор: Иво Драганов
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател Нов български университет
Брой страници 198
Година на издаване 2012
Корици меки
Език български
Тегло 223 грама
Размери 21x14
ISBN 9789545357107
Баркод 9789545357107
Категории Журналистика, Хуманитарни науки, Книги

Иво Драганов, доктор по кинознание, киноизкуство и телевизия работи в системата на филмовото производство и разпространение от 1972 г., а от 1992 г. и в областта на телевизията.
В днешно време телевизионните програми, каквато е тезата в тази книга, изграждат социокултурни модели на поведение, създават примери за подражателство, налагат гледни точки и тон на дебати по всички актуални проблеми на обществото и държавата. Телевизията променя нагласи, формира възгледи, създава дневен ред на обществото. Досега не е анализиран проблемът, че нашите ценности са оставени на стихията на комерсиалните интереси. Тезата на автора е, че ниското образователно ниво на народа детерминира ниското качество на телевизионните програми. Търговското начало в телевизията, изразено в битка за аудитория, води до все по-голямо снижение на масовия вкус. Спиралата е низходяща с непредвидими последици. Последиците ще плаща обществото.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]